maandag 7 augustus 2017

Het boek dat na Schatjes haken zal verschijnen (inmiddels mijn 19e boek) is:

Schatjes rugzak haken

Dit boek zal een aantal ontwerpen bevatten voor een rugzak in de vorm van een dier.

Een kind kan door de bek van  het dier spulletjes en geheimpjes in het lijf van het dier stoppen.
De armen kunnen verlengd worden en gebruikt als schouderbanden waardoor het een volwaardige rugzak wordt.

Het lijf is dubbel gehaakt en gevuld waardoor het een mooie stevige vaste vorm heeft.
De afmeting van de rugzak is: 31 cm hoog, 25 cm breed en 15 cm diep.
Tot nu toe heb ik 3 dieren ontworpen:
  • Giraffe
  • Zebra
  • Paard
Het is een arbeidsintensief werkje, dus ik hoop dat mijn doel om in de eerste helft van 2018 dit boek te koop te hebben ook behaald wordt. Ik doe mijn best...


2 opmerkingen:

  1. Ooo wat ziet dit er fantastisch uit! Wat een leuk idee weer.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo

    waar kan ik het boek vinden van schatjes rugzak.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen